Un mariaj nefericit

Spre deosebire de personalitate, ba chiar as zice in lipsa ei, creativitatea merge uneori pe drumul cel mai scurt: copiatul. Desigur, aceasta traducere literala schimba partial sensul expresiei originale, dar descrie mai bine seria de "coincidente" nefericite ce pare sa marheze sezonul primavara-vara in advertisingul autohton. Totusi, reactiile unor comentatori mi se par uneori exagerate, dupa ei "everything is everything", cum zic cei de la Kasabian.

De exemplu, as putea spune ca spotul ce urmeaza a fi comentat, "Dacia-pasionatul", are la baza o idee simpla: munca facuta cu pasiune creeaza reflexe. Deja in mintea pasionatului de publicitate alarma a fost declansata. "Creeaza reflexe? Oare unde am mai intalnit asta? Ah, da, printurile OOPS Media, pentru publicitate in toalete. Deci le-a venit ideea de la acele printuri?" Raspunsul meu este NU. Iar introducerea nu se vrea o ipoteza, ci, dimpotriva, o dezavuare a acelui ochi antrenat numai pentru surprinderea similaritatilor dintre reclame diferite.
"Dacia-pasionatul" mi-a placut in primul rand pentru ca apreciez spoturile ce reusesc, pe toata durata lor, sa mentina in plan principal ideea pentru care au fost create. La asta contribuie regia si cel ales sa interpreteze rolul mecanicului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related