Teodor Cucu, noua carma a strategiei GMP

Teodor Cucu este noul Head of Strategy la GMP, preluand stafeta de la Mirela Angelescu. Theo s-a alaturat departamentului de strategie al GMP la sfarsitul lui 2006, perioada in care a realizat cercetarile si strategia pentru campaniile Timisoreana, Unilever (Omo, Coccolino si AXE), Millennium Bank, Apa Nova, Sensiblu, Itsy Bitsy, SECS, UCPR, dar si pentru Referendumul impotriva demiterii Presedintelui.

"Cred in planning-ul care genereaza idei si creatie pe masura, nu doar in planning de amorul artei sau pentru ca a devenit cool", spune Theo. "Si cred intr-un departament puternic de planning, indiferent ca vorbim de advertising, PR, BTL sau web. Iar cum GMP se dezvolta in spiritul comunicarii integrate, imi doresc sa consolidam departamentul de planning si sa strang in jurul meu o echipa de oameni pasionati de ceea ce fac, oameni care traiesc, viseaza, observa si proceseaza, nu oameni care bifeaza inca o zi de lucru. Dar, in traditia GMP, prefer intai sa facem lucrurile si sa vorbim despre ele dupa aceea, nu sa ne batem cu pumnul in piept inainte de a le face".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related