DRAFTFCB castiga pitch-ul JTI pentru brandul Camel

DRAFTFCB adauga in portofoliul de clienti reputatul brand Camel, in urma castigarii pitch-ului organizat de Japan Tobacco International Romania (JTI). Pitch-ul a avut in vedere dezvoltarea platformei de BTL in plan local, agentia DRAFTFCB urmand sa ofere brandului detinut de JTI servicii de strategie si creatie, sa dezvolte si sa implementeze programe de BTL.

Andrada Seitan, New Business Director DRAFTFCB, a declarat in urma rezultatului obtinut: "A fost o competitie stransa in care am intrat cu mult entuziasm. Sunt mandra de colegii mei, care au format o echipa energica si foarte creativa pe parcursul celor trei luni de zile in care s-a muncit pentru acest pitch. A fost un proiect dificil, dar rezultatul ne-a rasplatit din plin eforturile!"

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related