Anul acesta evenimentul Cannes Predictions organizat de Leo Burnett s-a desfasurat pe 2 planuri.Un eveniment dedicat pietei, adresat comunitatilor de marketing, agentiilor de publicitate si presei de specialitate, organizat impreuna cu BMG in cadrul Strategic 2005 si un eveniment intern Leo Burnett dedicat propriilor angajati.
Evenimentul Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului Cannes Lions, in reteaua Leo Burnett din intreaga lume. Printre invitati se numara colegi din publicitate, oameni de marketing si presa de specialitate. Acestia vizioneaza reel-ul cu cele 50 de spoturi considerate de Leo Burnett ca fiind cele mai bune si aleg dintre acestea 20 de spoturi, pe care le considera ca avand sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes. Castigatorul este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat.
Leo Burnett a desemnat castigatorii Cannes Predictions 2005 in Romania
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: