Dots cu buline

Intrarea pe piata a unui nou produs implica crearea unei imagini care sa se identifice cu consumatorii, implica convingerea publicului de faptul ca acel produs trebuie cel putin incercat. In definitiv, oricata publicitate ai "livra", nu poti garanta ca produsul va avea succes pe piata. Agentiile de creatie sunt obligate sa....ei bine, sa devina creative.

Urmand o strategie care tinda sa devina clasica in publicitatea actuala - cea a campaniilor de teasing premergatoare campaniilor propriuzise - produsul "DOTS" si-a inceput campania cu un teaser, intrigant ce-i drept, mai ales ca personajul principal al campaniei erau o pereche de boxeri cu buline rosii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related