Kreskovei uita?

Cand a aparut prima reclama Kreskova, ne-am scandalizat cu totii. Jocul de cuvinte fara perdea din reclama n-a fost prea usor de digerat, dar nici usor de uitat. Reclama a fost vulgara prin conceptie si realizare, iar Kreskova a fost pozitionata in constinta colectiva a consumatorilor de vodka la nivel de bodegi de cartier.

Odata cu aparitia noilor reclame, cea cu "Garcea" pe terenul de golf, reclama cu papagalii si cea cu chinezii, lucrurile s-au mai schimbat. Jocul de cuvinte din spotul cu Garcea te duce cu gandul la aceleasi filme porno, dar spotul beneficiaza de o productie mai buna si chiar reuseste sa devina amuzant. N-am inteles asocierea dintre Kreskova populara, si golful aristocratic, dar ma rog.

Reclama cu papagalii nu mai are conotatii vulgare, devenindu-ne chiar simpatica.
Cand oamenii revin in personaje principale in spotul cu cei doi chinezi, revine si vulgarul, atenuat insa de cele 2 personaje. Era cat pe ce sa zic ca s-a realizat un casting reusit, dar daca ma gandesc bine, puteau fi oricare alti 2 chinezi (sau japonezi, sau coreeni etc.) ca tot nu i-ar fi deosebit nimeni.
Per total, o bila alba pentru evolutia de la vulgar la simpatic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related