Ce cred oamenii din agentii despre blogul de agentie?

Blogurile agentiilor de publicitate, fie ele oficiale sau neoficiale, transmit mesaje sub ochii curiosi ai celor care le acceseaza, fie ei clienti, parteneri, amatori de publicitate, vecini de scara sau prieteni apropiati ai autorilor. De la formal la informal, am aflat ce fac agentiile de publicitate cu propriile bloguri, atunci cand aleg sa-si creeze unul.

Am intrebat cativa useri din agentiile posesoare de identitate blogosferica, cum vad ei fenomenul blogging-ului de agentie. Au raspuns, pe bune si prin mijloacele virtuale, Andrei Balan (Strategic Planner, Leo Burnett) in numele blogului 360 Digest, Serban Alexandrescu (Director de Creatie Headvertising) pentru Dog-the-Blog, Mihai Gongu (Deputy Creative Director, Graffiti BBDO) pentru Graffiti Blog si userul Asia Carrera(pseudonim de copywriter, Gavrila&Asociatii) pentru blogul neoficial Chestionabil.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related