Ce e cu adevarat important de numarat dupa 10 ani de Headvertising

Interviu cu Serban Alexandrescu, Director de Creatie, Headvertising

Azi Headvertising aniverseaza 10 ani, ocazia ideala sa facem un interviu clasic, statistic, despre cifrele cu care se mandreste agentia si despre cum se motiveaza forta de munca, pentru a fi cat mai productiva. Atat mi-a trecut prin cap ca ar fi interesant sa stie agentiile concurente si clientii potentiali. Din fericire, Serban a intors situatia pe dos si a reusit sa transforme statistica intr-o lectie de moralitate nu numai pentru presa de specialitate, ci si pentru cativa clienti si oameni din agentii care se vor recunoaste in situatiile de mai jos. Asa ca daca stiti exact cate premii aveti in camera de primit oaspetii in agentie, cititi raspunsurile lui Serban si mai ganditi-va o data la ce o sa-mi raspundeti cand o sa vina ziua agentiei voastre.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

ookkklll ooollljjj
acum 16 ani
Am avut ocazia sa trec pe la ei prin "casa" si mi-a placut cum am fost tratat. Vlad rullz :))))
Ovidiu Militaru
acum 16 ani
Si eu i-am vizitat nitel. Baieti de treaba Serban si Golo. Am invatat cate ceva de la ei cu ocazia ADC-ului
burebista dacu
acum 16 ani
multe lucruri adevarate, spuse cinstit...

multa lume ar avea de invatat, acolo, in agentiile lor, daca ar citi bine si printre rinduri.

bravo, serban!



Branded


Related