O noua categorie de premii si alte concursuri deschise publicului la Golden Drum

Conform biroului de presa al Golden Drum, Golden Winged Nike este o noua distinctie care va fi introdusa pe lista premiilor festivalului. Golden Winged Nike va fi oferit pentru cei mai buni clienti ai anului. Motivatia organizatorilor pentru introducerea categoriei "cei mai buni clienti" a fost faptul ca echipele creative ale agentiilor nu ar inscrie lucrari atat de reusite fara un client pe masura.

Golden Winged Nike va premia cei mai inspirati clienti de agentii pentru 18 categorii de produse si servicii legate de media.

Intr-un comunicat lansat ieri, organizatorii Golden Drum anunta un alt concurs de publicitate deschis publicului larg. OpenAd Golden Drum Idea va premia toate lucrarile nepublicate si nedifuzate, pentru categoriile TV ads, print ads si web design pentru orice produs sau serviciu. Anul acesta, OpenAd Golden Drum are 14 categorii deschise pentru publicul practicant de advertising. Exista o singura regula simpla: executia nu trebuie relationata cu niciun nume de marca. Inscrierile lucrarilor in concurs se pot face pana la 4 septembrie 2008.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related