Cappy Tempo s-a relansat cu o campanie plina de culoare, tinerete si prospetime, creata de agentia Ogilvy&Mather si derulata pe TV, outdoor si la punctul de vanzare.
"E (Cappy) Tempo de distractie" anunta cu entuziasm Ogilvy & Mather in noua campanie de imagine realizata pentru sub-brandul Cappy Tempo, reflectand intr-un mod creativ prospetimea si pofta de distractie pe care o ofera aceasta gama de bauturi racoritoare necarbogazoase din portofoliul companiei Coca-Cola.
"Cum am construit senzatia de prospetime oferita de Cappy Tempo? Am schimbat uniforme de scoala in straie de distractie, am invaluit in portocal un stilp de iluminat si mai ales am luat un efeb spaniol si l-am aruncat, de vreo patru ori, intr-o mare care avea, in momentele ei de amabilitate, maximum 4 grade. La mal. Asta e reteta prin care am demonstrat cit de contagioasa este senzatia de prospetime, de racorire oferita de Cappy Tempo", spune Adrian Poenaru, Group Creative Director Ogilvy&Mather.
Comentarii