Real recompenseaza cea mai creativa campanie comerciala inscrisa la Junior PR Award

Idei fara egal - un premiu care recompenseaza cea mai creativa campanie comerciala inscrisa la Junior PR Award.Real,- Hypermarket recompenseaza eforturile castigatorilor cu vouchere de cumparaturi in valoare de 500 de euro si stagii de practica.Participantii la competitia Junior PR Award au sansa de a castiga premiul special oferit de compania real,- Hypermarket pentru cea cea mai creativa campanie comerciala din industria de retail.

Premiul special real, - este o distinctie speciala care se acorda in afara premiilor
stabilite de juriul international al competitiei. Dintre campaniile preselectate de
juriu conform criteriilor de evaluare ale PR Award, reprezentantii real, - vor premia cea mai reusita campanie comerciala care abordeaza una dintre temele urmatoare:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related