ADfel, singurul festival de publicitate neconventionala din Romania, propune si la editia din 2008 o zi dedicata cauzelor sociale, protectiei mediului, apararii drepturilor individuale, institutiilor culturale si, in genere, asociatiilor si organizatiilor ale caror scopuri au in vedere dezvoltarea si sustinerea societatii civile. Acestea sunt invitate sa isi faca cunoscute mesajele catre public intr-un mod neconventional in cadrul festivalului, ce va avea loc intre 25-31 august 2008 pe terasa La Motoare din Bucuresti.
Inscrierile sunt asteptate pe adresa [email protected] pana la 1 august 2008, unde reprezentantii organizatiilor mentionate pot trimite idei neconventionale de comunicare pentru asociatia sau institutia pe care o reprezinta. Participantii trebuie sa aiba in vedere ca executiile propuse trebuie sa se potriveasca spatiului din terasa La Motoare.
Anul trecut, sase organizatii de acest fel au implementat idei de publicitate neconventionala in cadrul ADfel. Acestea sunt muzeul Grigore Antipa, asociatia Salvati Copiii, libraria Carturesti si asociatia ecologica Salvati Delta, festivalul de teatru Ideo Ideis si Gala Societatii Civile. Executiile lor pot fi vazute pe blogul festivalului, alaturi de celelalte branduri prezente la editia din 2007.
Despre ADfel
ADfel este singurul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN. Ajuns la a treia editie in 2008, evenimentul isi propune ca in fiecare an, timp de o saptamana, sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori. Pe langa ideile neconventionale implementate in spatiul terasei, festivalul contine o serie de workshop-uri si conferinte dedicate subiectului, concursuri de creativitate, iar incepand cu acest an va reuni intr-o expozitie speciala cateva dintre cele mai bune executii neconventionale realizate de agentii de publicitate locale.
Despre IQads
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
Despre 24-FUN
Un brand foarte prezent, un sprijin pentru dezvoltarea si diversificarea peisajului cultural urban, ghidul saptamanal 24-FUN, binecunoscut in toate centrele urbane din Romania a implinit in iunie 5 ani de prezenta neintrerupta in piata nationala de entertainment. Reteaua 24-FUN are acoperire nationala pentru 20 de orase cu 12 editii locale.