Un sef roman peste creativii rusi: "Agentiile trebuie trezite"

Intr-un interviu acordat ziarului Cotidianul, Mihai Coliban povesteste cum e sa faci reclame pentru consumatorii rusi: fara oameni si animale in spoturile la bere, votca nu are voie pe tv, "emisiile" trebuie predate cu doua saptamani inainte catre statiile tv, care au dreptul sa cenzureze orice. Altfel, "nu e prea mare diferenta intre noi si ei".

Mihai Coliban face parte din generatia celor care au vrut inca dinainte de revolutie sa vada cum e sa traiesti in alta parte de lume. Anul trecut si-a implinit dorinta: cei de la BBDO Moscova l-au chemat sa conduca divizia de creatie Black. Creativul face bilantul primului an petrecut printre publicitarii rusi intr-un interviu pentru Cotidianul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related