Interviu cu Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi & Saatchi PR
Departamentul de PR al Saatchi&Saatchi si-a luat inima in dinti si a pornit pe un drum nou, separat de agentia-mama. Am fost interesata sa aflu cand se simte nevoia de independenta intr-un departament de PR al unei agentii, ce pretentii au clientii de la un specialist in relatii publice si ce schimbari vor avea loc la Saatchi&Saatchi PR in aceasta noua etapa, asa ca am invitat-o pe Larisa Petrini sa raspunda la cateva intrebari.
IQads: Am observat ca foarte multe departamente de PR ale agentiilor de publicitate se desprind de agentie si formeaza o entitate proprie. Este asta o tendinta sau e rezultatul unei mai bune specializari a PR-ului?
Larisa Petrini: Putem vorbi si de o tendinta daca ne gandim ca top 5 agentii de PR sunt parte din agentii full service, fapt interesant in conditiile in care piata serviciilor de comunicare se niseaza. Accesul la competente de creatie, productie sau servicii digitale face ca separarea sa fie fireasca la un moment dat. Piata de PR se maturizeaza, consultantii se specializeaza din ce in ce mai mult.