Incepand cu luna iulie, Prigat isi lanseaza noua identitate vizuala printr-o platforma inedita de comunicare inspirata din dinamismul zilnic al oamenilor obisnuiti - Olimpiada Oamenilor Obisnuiti. Campania este realizata si implementata de companii ale grupului Leo Burnett: 23 Communications Ideas - publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice - relatii publice si se bazeaza pe un mix de comunicare format din componente de ATL (spoturi radio si TV, outdoor, machete de presa), BTL (competitii), internet, activitati in-store si campanie de relatii publice.
Fie ca a fost vorba de pescarul lovit de mingea aruncata energic de pe mal, de fetita care pune in dificultate orice bona sau de pisica energica ce pune pe jar o intreaga familie, Prigat a vorbit mereu intr-un mod surprinzator despre energia din viata cotidiana.
Comentarii
Si uite-asa, Prigat a devenit, din sucul meu preferat, marca pe care n-as consuma-o nici gratis...great job! keep going!