BrandTailors a creat brandul Unlock, pentru Unlock Research, o noua companie de cercetare de piata, care se va implica strategic si in dezvoltarea brandurilor.
Unlock Research a fost infiintata in acest an de Adina Vlad, fost client service director la o renumita compania de cercetare de piata. Intelegand importanta construirii unui brand, Adina Vlad a ales BrandTailors ca agentie care ii defineasca marca propriei companii.
Spre deosebire de majoritatea competitorilor, care au ales abordarea brandurilor lor dintr-o perspectiva rece si foarte serioasa, filosofia Unlock este inclinata catre latura "umana" a cercetarii. "Oamenii dau deseori impresia de irationalitate si imposibilitatea conturarii unor explicatii ale deciziilor lor, astfel incat abordarea Unlock a fost o consecinta fireasca a acestui fapt", a aratat Adina Vlad. "In plus, Unlock nu se rezuma la a furniza clientilor o multime de date, ci le arata calea cea mai directa si mai simpla catre utilizatorii produselor lor", a completat Adina Vlad.
Comentarii