Compania timisoreana AZUR intra in vara cu promovarea nationala a vopselei lavabile EDIL, printr-o campanie semnata de catre Vitrina Advertising. Sub sloganul "O vopsea pentru tot romanul", campania incearca sa convinga publicul ca un produs care are toate atributele pentru a fi pe placul si in folosul utilizatorului poate fi gasit si la un pret foarte bun.
Problema principala aparuta in constructia campaniei a venit din partea concurentei care subliniase deja toate beneficiile pe care publicul le cauta la o vopsea lavabila. Astfel, impreuna cu clientul s-a luat decizia de a merge pe definirea unei stari si doar indirect sublinierea principalelor auturi ale Edil: accesibilitatea si puterea mare de acoperire calitativa.
Practic, Edil are un pret atit de mic incit oricine isi poate permite luxul unei vanatori, fie ea si de tantari in sufragerie, fara a fi stresat ca rezultatul nu poate fi rezolvat repede si ieftin. Aceasta este si povestea spotului video care prezinta un grup de prieteni, membri ai Asociatiei vinatorilor de tintari care, inarmati cu pliciuri, pornesc o actiune de anihilare a bietelor insecte. Urmele lasate pe pereti dispar insa rapid, printr-o simpla vopsire cu Edil, iar sotia intoarsa de la cumparaturi nu observa nici o diferenta.