Nisa, frate. Daca va puneati problema ca pretul, gustul, brandul, comunicarea, recipientul sau promotiile sunt factori care influenteaza consumatorul in alegerea berii, urcati-va repede in metrou, coborati la Unirea si luati notite: Skol a descoperit o nisa.
De ce sa pierdeti timpul cu toate prostiile alea legate de marketing, cand va puteti gandi direct la consumator? Dintre toti, alegeti la intamplare un grup de barbati care sa aiba in comun o caracteristica fizica. De exemplu, cei care au gatul subtire, de la mama natura sau din cauza diverselor imprejurari care prilejuiesc aceasta deformare fizica: ii strange des nevasta de gat, sunt ragusiti de la atata urlat la meci, poarta cravate lungi si si le prind adesea in lift sau pur si simplu se antreneaza pentru a dobori intr-o zi recordul mondial la "tarat tiruri prin parcare cu un streang legat de gat si toate astea fara sa mori".
Comentarii
Si inca ceva - deciziile de genul asta nu prea vin de la agentie...
n-am legatura cu reclama asta. Dar era cat p-aci sa am. Si de aia zic... ca stiu.
pun pariu ca alunecatul usor vine din j'de mii de focus-groupuri si t'spe milioane de blind-teste din lumea intreaga.
cred ca deranjanta e tocmai ipostaza nefireasca de teleshopping. tind sa dau raspunderea tot pe client, care o fi vrut sa se asigure ca se intelege sticla noua, viscozitate zero si alunecabilitate maxima. cred ca, dimpotiva, spoturile ar fi "alunecat mai usor" fara atitea conferinte de presa. (manualul de sit nu spune sa pastrezi poanta curata?)
PS: ne pare rau ca ati pierdut pitch-ul, dear sahara.
Nu l-am pierdut, dear. Am lucrat acolo...
sa asteptam sa vedem ce spoturi se mai produc la tempo... la ce pitch-uri se duce agentia, pentru ca, nu-i asa, partenerii creativi trebuie sa confirme venirea lor in agentie - ar cam fi timpul...