Contul Skoda, castigat de Imagistica din Cluj

Veniturile agentiei de publicitate full-service Imagistica, unul dintre principalii jucatori de pe piata de advertising din Cluj, s-au ridicat, in primele cinci luni ale acestui an, la nivelul cifrei de afaceri pe intreg anul 2007, respectiv 1,1 milioane de dolari (circa 700.600 de euro). Cresterea a avut loc pe fondul triplarii portofoliului de clienti.

Compania auto Skoda este cel mai recent client intrat in portofoliul agentiei. "Pe 2008 l-am inceput cu «300 km pe ora», reusind ca in numai cinci luni sa atingem cifra de afaceri pe 2007. Ne-am triplat portofoliul de clienti si ne uitam tot mai mult spre Romania. Si cea mai buna dovada ca si de la Cluj se poate face treaba in Bucuresti este faptul ca Imagistica a preluat contul de creatie pentru Skoda Romania", spune Liviu Alexa, director general Imagistica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related