Lowe merge la pitch pentru 4% din contul Stella Artois

Agentia Lowe din Marea Britanie, detinatoare contractuala a contului Stella Artois, a fost fortata de clientul InBev sa participe la un pitch cu alte agentii pentru inca 4% din serviciile de advertising pentru acelasi client. Conform publicatiei Brand Republic, Lowe va detine in continuare contul initial de 5% din serviciile globale pentru brandul Stella Artois, inclusiv pentru noi servicii de advertising, pentru care va fi solicitata din luna August.

Lowe a declarat ca va lua o decizie in urmatoarele saptamani in privinta variantei pitch-ului pentru 4% din serviciile globale pentru Stella Artois. In aprilie 2008, InBev a lansat un nou afis si o campanie de ad-uri digitale, care sa continuie campania "Pass on something good", construita pe durata ultimilor ani de agentia Lowe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related