ArgueAds: Ana Militaru vs. Florin Dumitrescu
Ana: Oare poti sa-ti dai seama cat de ieftin e produsul dupa cat de ieftin e umorul din reclama? Umorul Frutti Fresh pentru categoria bere se va numi cu siguranta "umor Albacher". Deci tati, nimeresti butonul de reply?
Florin: Se pare ca ai dreptate. Dupa campania cu Mami ("ce ne-am face fara tine"...), avem acum campania cu Tati, cel fara de care nimic nu functioneaza. Corect si in privinta ieftinatatii. Sirul de ecuatii trece insa prin target: sint reclame adresate lumpenilor, tristilor sociali, cei lipsiti de distractii si idealuri. Printre putinele lor satisfactii e aceea de a fi flatati, de a li se spune ca fara ei "nu se poate"; ca familia ar muri de sete (Mami de la Adria), ca gasca s-ar bloca in aparaturi (Tati de la Albacher).
Comentarii
Nu am zis snob, snobism etc. Astept scuze. Da, am zis celelalte vorbe, dar nu cu intentie jignitoare, ci cu intelegere si compasiune sociala. Daca personal te simti jignit, primeste scuzele mele. Le voi primi si eu pe ale tale. Nu stiu daca si Ana...
apoi o sa zic ca articolul este interesant si face exact ce ar trebui sa faca: te determina sa mai "casti ochii" la reclame si sa incerci sa intelegi cate ceva dincolo de poante si imagini.
A propos de post-urile de mai sus 1. is 3 butoaie verzi...
2. cum a fost berea? :)
Spor si cele bune!
alex: adevaratii prieteni sint sinceri, nu lingusitori.
noi incercam sa iti fim prieteni, prietene.
nu noi am caracterizat targetul. noi am dezvaluit aceasta caracterizare.
esti liber sa te superi pe noi, dar e ca si cum te-ai supara pe un termometru. incearca de acum incolo sa eviti argumentele ad personam. ar fi fost interesanta opinia ta dsp reclama ca atare.
daca te-ai identificat cumva cu academicianul acela genial cu barbison de savant renascentist - sorry, dar nu noi sintem cei care te tratam de corb cu cascavalu-n plisc. dimpotriva, noi te respectam si vrem sa te facem atent.
(totusi ai putea sa iti ceri iertare macar anei.)
"uite ce prosti sunt barbatzii!
si cind m-o trimite la alimentara sa-i cumpar bere ....ghici ce bere o sa-i iau ?
ce! eu nu stiu sa fac misto de el ?"
:))))))))))
imi si inchipui mistoruile de la chioshc " ce ba! ai uitat sa bagi frigiderul in priza ....iti iei albacher ? ha ha ha "
nu zic ca nu sunt multi prosti ......dar care e ala care sa recunoasca?
pun pariu ca nu ai baut o bere in viatza ta .
si uau! are folie protectoare uau ce atu ! ma simt protejata .....dar ce, ori e absorbant?
asa ca, draga kempes (apropo: mare jucator), dezvaluie-ne te rog sursa acestei revarsari de perle.
pt. cititorii mai tineri ai iqads-ului, care inca deprind meseria asta, trebuie spus ca preocuparea fata de consumatorul final (mai presus chiar dect grija de a momi clientul comanditar) nu e un bullshit deontologic, ci e chiar cheia succesului de durata. e sanatate pt. brand si pt. afacerea clientului (si implicit si a ta).