BBDO Romania semneaza cea mai recenta campanie pentru Pate Sibiu de la Scandia.
Conceptul deriva din pozitionarea Pate Sibiu ca o "marca romaneasca de traditie", un produs care prin reteta si ingredientele sale a ramas aproape de ceea ce altadata se prepara in gospodarie. Avand la baza comunicarea de pana acum, s-a dorit o mai buna exprimare a "traditiei", cuvant definitoriu pentru brandul Pate Sibiu, precum si anuntarea noului ambalaj easy-peal.
Mecanismul campaniei este cat se poate de simplu: se reafirma calitatea de marca traditionala a Pate Sibiu, vorbind in primul rand despre locul din care vine - un spatiu in care obiceiurile sunt in continuare vii - si in al doilea rand, redescoperind si readucand in atentie traditii pastrate cu dedicare pana in ziua de astazi. Pentru ca ceea ce inseamna mestesugurile prezentate in campanie in materie de artizanat, isi doreste si Scandia sa insemne prin produsele ei, in materie de traditie culinara.