Publicitate pentru oameni de afaceri

Buzz cu Bogdan Muresanu (Senior Copywriter, Next; Creative Director, Addict)

IQads: Tu cum iti dai seama ca ai facut un viral?
Bogdan Muresanu: Pai nu imi propun sa fac un viral, ci doar un spot. Altii il fac viral. Cei care se uita la el. Daca nu se uita, nu e viral. QED.

IQads: Ce sanse are "Brand manajeru'" sa devina viral (ce elemente/caracteristici are)?
Bogdan Muresanu: Ar fi avut mai multe sanse daca unul dintre ciobani i-o tragea unei oi. Sau macar isi exprima dorinta.

IQads: "Feedback" a fost viral doar pentru ca era cu sex?
Bogdan Muresanu: Intrebarea e retorica.

IQads: De unde stiu toate personajele astea din campania pentru Business Standard ca bebelusii sunt directori de marketing/brand manageri etc?
Bogdan Muresanu: Dupa circumcizie fireste.

IQads: Gesturile/jocurile/manifestarile care tradeaza inclinarea copiilor pentru afaceri sunt, de fapt, amintiri ale oamenilor mari despre ei insisi?
Bogdan Muresanu: Ai rezumat perfect ideea campaniei. Nicio clipa insa nu mi-am dat seama ca e atat de alambicata (sic!).

IQads: Reactia la campania asta din partea targetului (oameni de afaceri( ar trebui sa fie "asa cred ca eram si eu cand eram mic!"?
Bogdan Muresanu: Da. Ne-ar placea ca reactia sa fie una precum "uite, ce mare eram de mic!".

IQads: Care e diferenta dintre targeturile Business Standard si The Money Channel si ce fel de umor crezi ca apreciaza ele?
Bogdan Muresanu: Sa mor daca stiu!

IQads: Mi-a ramas in cap o campanie la care ai lucrat mai demult: MTR - "Tantza_1940 has joined the conference". Tu ce campanie crezi ca e cea mai potrivita ca sa te prezint publicului, cand fac un interiviu cu tine? (Care te reprezinta cel mai tare dintre toate la care ai lucrat, la care ai fost lasat liber sa creezi si care e cel mai mult a ta?)
Bogdan Muresanu: Ma bucura ca iti amintesti de ea. Cred ca e preferata mea si e o carte de vizita potrivita zic eu daca vrei sa ma prezinti publicului. Oricum ma reprezinta in totalitate. Dar si la afacereza m-am simtit in largul meu, mai ales ca am avut putinta sa inventez acest cuvant (inspirat de englezescul "officialese").

IQads: Felicitari pentru premiul de la TIFF. Am auzit ca o sa rezulte si un film. Despre ce e scenariul, cine regizeaza filmul, cu cine il turnati si care e urmatoarea reusita pe care ti-o propui in domeniul asta?
Bogdan Muresanu: Acum incepem sa vorbim si lucruri serioase, vaz. "Torta vie" se cheama scenariul premiat la TIFF la sectiunea scurt metraj. Daca iti spun subiectul, nu iti vei da seama ca e o comedie dar merita sa incerc. Asadar, un taximetrist, Florin Nita, aflat in exercitiul functiunii, vrea sa o convinga prin telefon pe o anume Luminita sa se intoarca la el. Aia nu vrea. El ameninta cu sinuciderea spre stupoarea celor doi pasageri de pe bancheta din spate. Pe scurt: CIRC. Va fi regizat de Catalin Leescu (regizorul de la Brand Manajeru') si produs de Carter. Pretty soon. Si daca tot m-am pornit cu scenariile, pai am sa continuu. Vestea buna e ca il scriu pe al doilea de scurt metraj si sunt in lucru cu un lung metraj. Dar nu te grabi sa te bucuri ca ai scapat de mine! Am sa mai fac publicitate (asta e vestea proasta, haha).

IQads: Spune-mi un lucru bun si unul rau despre campania pentru TIFF de anul asta (Radu Muntean, Nae Caranfil, Tudor Giurgiu, Corneliu Porumboiu, Paul Negoescu, Adrian Sitaru, Bogdan Mustata).
Bogdan Muresanu: Bine ca a fost produsa, rau ca n-a fost vazuta. Ma refer la spoturi care abia acum incep sa circule, in medii restranse oricum.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Victor Barac
acum 16 ani
ole ole!!


Branded


Related