Agentia de publicitate GAV a decis intreruperea colaborarii cu reteaua Scholz & Friends.
"Am luat aceasta decizie in urma cu doua luni si am acceptat cu generozitate rugamintea retelei germanice de a nu face publica aceasta ruptura si motivele ei. Noi am respectat cu fair play aceasta promisiune, nu si fostii parteneri care s-au grabit sa anunte schimbarea unilateral, fara sa ne consulte in prealabil", a declarat Lucian Georgescu, fondatorul si managerul GAV.
GAV a decis sa intrerupa colaborarea cu Scholz & Friends in urma schimbarilor masive la nivelul top managementului retelei si a coordonarii regionale, survenite la inceputul lui 2008. "Cum Scholz & Friends nu detine o participatiune in GAV, iar business-ul nostru este constituit fara nici un aport din partea retelei nu ne-am fi sinchisit prea mult de noul context. Insa schimbarile de management au dus si la o metamorfoza spirituala in care GAV nu se regaseste. Doar nu am plecat dintr-o multinationala de mare anvergura pentru a crea o agentie independenta care apoi sa devina obedienta unor ordine de joasa altitudine!", a mai declarat Lucian Georgescu, veteran al industriei de publicitate romanesti, unul dintre primii creativi romani mentionati in IAA Hall of Fame la Bruxelles.
Comentarii