The Group investeste 50.000 de euro intr-un program de internship

The Group da startul in cariera pentru 28 de tineri, aspiranti la profesia de comunicator. Tinerii, studenti la facultati ce-i pregatesc ca viitori specialisti in marketing sau comunicare, au dovedit interes, entuziasm si ambitie si au fost selectati sa faca parte din programul de internship organizat de The Group pe durata verii.

Incepand de luni, 30 iunie, cei 28 sunt, pana pe 12 septembrie, parte a programului "join thegroup". Programul a demarat pe 23 mai cu prezenta The Group la "Internship Fair 2008", primul targ de specialitate din Romania, organizat in cadrul programului START Internship Romania. Standul The Group amenajat cu ocazia targului a fost unul dintre cele mai atractive puncte. L-au vizitat aproximativ 500 de studenti, care au trimis, ulterior, peste 300 de aplicatii pentru internship in cadrul agentiei. Dupa o prima preselectie, pe 12 iunie The Group a organizat Ziua Portilor Deschise, cand peste 150 de studenti au vizitat sediul nostru si s-au intalnit cu managerii celor 14 agentii membre The Group. In urma a peste 150 de interviuri in care managementul The Group a incercat sa le descopere valentele, dar, mai ales, tinand cont de optiunile lor, au fost selectati cei 28 de studenti care vor fi interni in opt dintre cele paisprezece agentii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

mircea diaconu
acum 16 ani
care 14 agentii specializate?afawk doua nu mai exista :)


Branded


Related