BLITZ KRITIK
Intotdeauna am fost de parere ca una din calitatile esentiale ale unui spot este sa te surprinda. Evident, daca tinem cont de productiile autohtone asta se intimpla rar. Nu pun la socoteala reclamele la care de regula ramin surprins cit de stupide sint
Apropo, voi mai tineti minte cind ati fost luat prin surprindere ultima oara de vreun spot? Eu da. Si mi-am notat. Acum vreo doua saptamini la ultimul episod al campaniei Golden Brau. Pe o coloana sonora gen "Superman" combinat cu "Razboiul stelelor", o voce iti declara pompos: "Pentru cei care au miini atit de mari incit pot apuca orice
Pentru cei paranormali de care se lipeste tot
Pentru cei care niciodata n-au scapat ceva pe jos
Pentru ei
". Ok, si aici asteptam sa intre un cliseu, ceva care sa strice si bruma de poanta la care de-altfel zimbisem anterior, cea cu frizerul care isi recupereaza briciul de pe jos prin puterea Fortei, precum cavalerii Jedi.
Spre mirarea mea n-a urmat un stereotip. "Pentru ei " continua vocea (a unuia din fratii Vintila, daca nu ma-nseala urechea), "Pentru ei n-am facut nimic! Pentru noi ceilalti am facut noul pet Golden Brau - usor de turnat, greu de scapat! ". Ha-haaa! (Lol, pentru utilizatorii de Yahoo Mess - n.red.).
Atit, ma nene!, cum ar zice un amic de-al meu ardelean. Nici nu mai conteaza ce urmeaza in spot. Nu ma intereseaza. Pet, nepet, din partea mea copywriter-ul respectiv poate sa vina oricind sa-i fac cinste cu o bere. In fiecare luni seara, dupa 18:00, sint prin centru, la Universitate. Nu, dom'le, nu Golden Brau la pet! O bere buna, la sticla, normal: un Carlsberg, un Heineken, un Pilsner Urquell.
-----
Daniel Goace este redactor la Academia Catavencu.
Comentarii
http://www.youtube.com/watch?v=I2WcPcAArmc