MV.com-SCENT a parfumat cu BOSS Pure mall-urile bucurestene

In perioada 1 - 30 iunie 2008, in principalele mall-uri bucurestene, BOSS a apelat la un interesant mix vizual-olfactiv pentru a sublinia aroma fresh si revigoranta BOSS Pure, ca parte a campaniei de lansare a noului produs.

Pentru a evidentia prospetimea si calitatea energizanta a parfumului Boss Pure, s-a folosit asocierea cu apa prin stand-uri personalizate, sub forma de pereti cascada, dotate cu dispozitive odorante MV.com. Presetate in baza unui program bine stabilit in functie de varfurile de trafic, dispozitivele MV.com-SCENT au difuzat aroma BOSS Pure in zona stand-urilor.

"Atat componenta vizuala cat si cea olfactiva au avut darul de a atrage, incanta si delecta simturile trecatorilor din cele doua locatii, campania BOSS Pure fiind de altfel dedicata unui public elevat si in acelasi timp plin de viata... Este o placere pentru noi sa ne oferim serviciile unor brand-uri atat de vii si "senzoriale" precum BOSS!", declara Andreea Pali, General Manager Motion Vision Communication.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related