In perioada 1 - 30 iunie 2008, in principalele mall-uri bucurestene, BOSS a apelat la un interesant mix vizual-olfactiv pentru a sublinia aroma fresh si revigoranta BOSS Pure, ca parte a campaniei de lansare a noului produs.
Pentru a evidentia prospetimea si calitatea energizanta a parfumului Boss Pure, s-a folosit asocierea cu apa prin stand-uri personalizate, sub forma de pereti cascada, dotate cu dispozitive odorante MV.com. Presetate in baza unui program bine stabilit in functie de varfurile de trafic, dispozitivele MV.com-SCENT au difuzat aroma BOSS Pure in zona stand-urilor.
"Atat componenta vizuala cat si cea olfactiva au avut darul de a atrage, incanta si delecta simturile trecatorilor din cele doua locatii, campania BOSS Pure fiind de altfel dedicata unui public elevat si in acelasi timp plin de viata... Este o placere pentru noi sa ne oferim serviciile unor brand-uri atat de vii si "senzoriale" precum BOSS!", declara Andreea Pali, General Manager Motion Vision Communication.