Grey castigatoare la Care Awards

Campania "Nu taia padurea ca-n codru" dezvoltata in 2007 de Grey Bucharest pentru Agentia de Monitorizare a Presei in cadrul programului cu acelasi nume a fost desemnata castigatoare in cadrul Festivalului Care Awards, la categoria ONG.

Aflat la prima editie si organizat de EACA (European Association of Communications Agencies), festivalul Care Awards premiaza initiativele de marketing social si este dedicat exclusiv campaniilor care acopera subiecte precum sanatatea, mediul, siguranta publica, drepturile omului, violenta domestica, abuzul fata de copii, educatia si alte probleme sociale similare. Organizat sub egida Parlamentului European, Care Awards subliniaza obligatia si contributia industriei de publicitate fata de societate prin selectarea si premierea celor mai de succes si mai creative campanii sociale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related