Valorile traditionale, esentiale in procesul de branding

Timothy Maurice Webster, specialist in branding si fondator al companiei de branding Timothy Maurice&Associates, considera ca, in orice proces de branding, este esential sa pastrezi valorile traditionale ale companiei.

"Acestea reprezinta fundamentul businessului tau si nu e recomandat sa le schimbi. Dar trebuie sa stii sa inovezi. Daca, pentru inovatie, sacrifici valorile tale de baza, e gresit", spune acesta. Specialistul da exemplul companiei Nokia care, la inceputul anilor '90, domina piata prin niste terminale masive.

Ceea ce nu a reusit Nokia sa inteleaga la acea vreme este ca gusturile oamenilor se schimba si ca produsele trebuie adaptate acestor noi cerinte. Unul dintre competitorii sai, Motorola, a inventat telefonul cu clapeta. "Ce a invatat compania finlandeza din aceasta experienta? Nu si-a abandonat istoria. S-a uitat la valorile care functioneaza, apoi la cele de care avea nevoie. Si a invatat sa le exploateze impreuna", explica Webster.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related