Buzz cu Mihai Botarel (Copywriter, Leo Burnett) si Ghica Popa (Senior Art Director, Leo Burnett)
IQads: Cine va tortureaza acolo, la Leo? (M-am prins din campania eJobs.)
Mihai Botarel: Iulia Rosca, o fata din colectivul de creatie care vorbeste foarte tare. Si, pe alocuri, foarte mult.
Ghica Popa: Nu inteleg intrebarea.
IQads: Pana la ce ora stati noaptea in agentie sa faceti ghost-uri?
Mihai Botarel: Odata ne-am intins pana pe la vreo 19.
Ghica Popa: In general, ne place sa ne gandim la ghost-uri inainte de a incepe munca, asa ca in fiecare zi venim pe la birou in jur de 5:30 sau 6 dimineata, ca sa avem 2-3 ore special pt asta.
IQads: Cand ati lucrat ultima data la o brosura si cat de misto a fost?
Mihai Botarel: Acum 2 luni. "Misto" nu ar fi tocmai cuvantul potrivit.
Ghica Popa: Acum vreo doua-trei saptamani. Probabil o veti vedea la anul pe lista de inscrieri de la Cannes.
IQads: Care e jobul de vis pentru voi?
Mihai Botarel: Comentator sportiv.
Ghica Popa: Copywriter.
IQads: Ce e mai misto decat sa faci print-uri pentru Boarder's?
Mihai Botarel: Sa si ia ceva la un festival.
Ghica Popa: Sa le inteleaga si altii.
IQads: Cand v-ati certat cel mai rau in timp ce lucrati la ceva si de ce?
Mihai Botarel: Cel mai rau ne-am certat cand Ghica m-a batut la Playstation si eu i-am zis ca e cioban si ca a jucat extrem de urit. A zis ca nu stiu sa-i recunosc meritele si n-am mai jucat niciodata de atunci.
Ghica Popa: Ne certam foarte des. Asa ne ies ideile.
IQads: Care e mai frumos dintre voi si de cate ori va certati pe tema asta?
Mihai Botarel: Nu ne-am certat niciodata pe tema asta. Ghica s-a resemnat repede.
Ghica Popa: Mihai. Cred ca asta-i singura tema pe care nu ne-am certat.
IQads: Dar mai destept care e?
Mihai Botarel: Eu cred ca Ghica.
Ghica Popa: Eu. De fapt nici pe tema asta nu ne-am contrazis vreodata.
IQads: Cand incepeti sa va dati seama ca un brainstorming e ratat?
Mihai Botarel: Cand incepem sa vorbim despre gresie si faianta.
Ghica Popa: Cand adormim in el.
IQads: Care sunt cele mai utile intalniri interne si de ce?
Mihai Botarel: Intalnirile in care ne uitam la spoturile altora.
Ghica Popa: Toate.
IQads: Faceti un top al departamentelor din agentie care va enerveaza, in ordinea in care va enerveaza.
Mihai Botarel: Eu sunt in armonie cu toate departamentele, in special cu IT-ul.
Ghica Popa: Hm...as pune pe locul intai PR-ul, ca ma forteaza sa raspund la tot felul de intrebari.
IQads: Cand/cum/unde v-au venit cele mai misto idei?
Mihai Botarel: Campania de care sunt cel mai mandru este "Ancarancha" (un fel de Chupakabra), client Anca Rancea, PR-ul nostru. Daca imi amintesc corect, ideea a venit pe scaunul de la birou.
Ghica Popa: Asta era pe vremea cand nu eram cu Mihai in echipa...
Comentarii
daca avea timp mai bine incerca sa gandeasca ... ceva... orice
PS:fetelor, sunteti crude, nu va dati seama ca ei scalda perna in lacrimi in fiecare seara ca 2 anonime au scris asemenea barbaritati pe IQads?