Egalitatea de la Cannes: "Halo" si "Gorilla" au castigat categoria Film Grand Prix

Membrii juriului de la Cannes au desemnat doi castigatori la categoria Film Grand Prix, anunta Advertising Age: unul pentru agentia de publicitate Fallon London care a participat cu spotul "Gorilla" la Dairy Milk, iar al doilea premiu pentru agentia T.A.G. SF / McCann Worldgroup din San Francisco pentru o campanie de publicitate realizata la jocurile video (Xbox360/Halo3: Gravesite, Enemy Weapon, John 117 Monument, Combat).

"Nu ar fi avut sens sa alegem una in detrimentul alteia, pentru ca toate sunt niste lucrari fenomenale" a declarat Craig Davis, membru al juriului si director de creatie al JWT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related