Romania mai are o sansa la marele premiu la Cannes

Romania se afla pe shortlist, deci in lupta pentru marele premiu, la categoria Film Lions, in cadrul festivalului international de publicitate Cannes Lions 2008.

Agentia care reprezinta Romania este McCann Erickson, cu doua nominalizari. Prima este pentru lucrarea "Sleeping", realizata impreuna cu casa de productie Tandem Film, pentru marca de baterii Foton a companiei Sprinter 2000. Cea de-a doua nominalizare i-a revenit pentru lucrarea "Long List", realizata cu casa de productie Film Factor, pentru Geta Voinea Salon.

Anul acesta, pentru Film Lions au fost primite 4.626 de inscrieri din 72 de ari, cu 3,4% mai mult fata de anul trecut. Categoria a fost lansata in 1954, fiind, de fapt, cea care a deschis festivalul Cannes Lions. Castigatorii vor fi anuntati sambata, 21 iunie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related