Interviu cu Afrodita Blasius (Managing Partner Bridge Communication si profesor de Marketing la Scoala IAA) si Ioana Tomescu (Account Executive GMP si sefa de promotie a Scolii IAA)
Scoala IAA se pregateste de cea de-a doua editie. Am aflat cum se vede Scoala din ambele perspective (de profesor si de student al Scolii) dintr-o discutie cu Afrodita Blasius si Ioana Tomescu. Veti gasi in interviu mai multe informatii despre structura Scolii si despre ce puteti invata acolo si daca v-au convins, va mai puteti inscrie pana pe 20 iunie.
IQads: Cu ce se diferentiaza Scoala IAA de celelalte programe initiate de agentii pentru studentii dornici sa intre in industria de comunicare?
Afrodita Blasius: Cred ca ar fi doua zone mari de diferentiere:
- Scoala IAA adreseaza nu doar aspirantii ce doresc sa intre in domeniul marketingului si al comunicarii - fiind structurata pe module, in functie de experienta participantilor, ea este destinata si celor ce activeaza deja in domeniu. Modulul I, care a avut deja doua promotii de absolventi, este potrivit juniorilor, intelegind prin asta zero experienta sau citiva ani de activitate. Modulul II, ce va incepe in toamna, este destinat celor cu 3-5 ani de experienta de marketing sau publicitate, iar cel de-al treilea oamenilor cu multa experienta, managerilor de marketing si publicitate.