O agentie de creatie suedeza a castigat premiul cel mare la categoria Media de la Cannes

La categoria Media a festivalului de la Cannes, agentia Forsman&Bodenfors Gothenburg din Suedia a luat Marele Premiu, cu lucrarea MMS, realizata pentru fondul de pensii AMF Pension. Juriul a motivat succesul lucrarii suedeze prin faptul ca a avut un insight bine executat, pe o categorie dificila, si a adus clientului rezultate de business pozitive si cuantificabile.

O idee eficienta a lucrarii, dezvoltata pe un website, le-a aratat tinerilor de 25 de ani un portret virtual al lor la 75 de ani, in urma unor upload-uri cu fotografii personale. Pozele prelucrate puteau fi downloadate si trimise prietenilor. Ideea constientizarii tinerilor de faptul ca vor ajunge batrani,a incurajat oamenii sa se gandeasca in perspectiva la o investitie in serviciile oferite de client.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related