La festivalul Cannes, nici o agentie romaneasca la Cyber si Design Lions, trei la Press

In aceasta seara, la ora 22.00 - ora Romaniei, Cannes Lions anunta castigatorii pentru categoriile Cyber, Press, Design si Young Lions. Din cele sase agentii romanesti care au inscris lucrari in doua dintre cele patru categorii (Cyber si Design), nu se regaseste nici una pe lista de nominalizari.

In schimb, Romania va fi reprezentata de Saatchi&Saatchi cu patru nominalizari, Publicis - una si Graffiti - una, toate la categoria Press Lions.

Mercury360 s-a inscris cu campania "Wheelie", realizata pentru Politia Rutiera a Municipiului Bucuresti, McCann Erickson a inscris executia pentru Asociatia Romana pentru Promovarea Drepturilor Femeilor - "It's easy to save somebody", agentia Odyssey a mers cu lucrarea "Dog's Best Friend", iar Webstyler s-a inscris cu "Hello... 322?" pentru clientul Traian Basescu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related