BLITZ KRITIK
Intre un provider respectabil de Internet si un dealer care-ti aminteste vag de ultima noapte alba in Ibiza, conexiunea ar trebui sa esueze. Si totusi, promisiunea Internetului de mare viteza in lumea virtuala a userilor si a ofertelor de preturi limitate, se vinde ca speed-ul cald pe maruntisul ramas de la intrarea in club. Oare in lumea vitezei de miscare, advertisingul si consumatorul de internet au devenit dependenti de vise indraznet ambalate?
Fiti linistiti, nu e nimic de substanta subliminala interzisa in noile spoturi pentru UPC, chiar daca Robin Hood se impaca cu Nottinghamul intr-un cort hightech-ist, iar menestreii isi cuceresc la click sortitele. Departe de mine gandul ca s-ar fi incurcat pe undeva povestile. Ba dimpotriva, elementele parodice ale spoturilor sunt captivante si de la a treia vizionare incolo: cai cu laptop la sa, lire care se sparg in cioburi, domnite cu mobilul sub cosite si alte trucuri scenografice in frame-uri, se destainuie ca mari amatorare de supradoze mbps de la UPC. Copy-ul se deda la rime incrucisate stramb cu sloganul "Simplu.Pentru fiecare", evident pentru cei mai pretentiosi cu bibliografia obligatorie.
Comentarii
iar reclama aia de la clicknet cu pete/scurgeri de culoare am senzatia ca am vazut-o de zeci de ori chiar dc n-o mai vazusem niciodata.
ce plictiseala