BLITZ KRITIK
Intre un provider respectabil de Internet si un dealer care-ti aminteste vag de ultima noapte alba in Ibiza, conexiunea ar trebui sa esueze. Si totusi, promisiunea Internetului de mare viteza in lumea virtuala a userilor si a ofertelor de preturi limitate, se vinde ca speed-ul cald pe maruntisul ramas de la intrarea in club. Oare in lumea vitezei de miscare, advertisingul si consumatorul de internet au devenit dependenti de vise indraznet ambalate?
Fiti linistiti, nu e nimic de substanta subliminala interzisa in noile spoturi pentru UPC, chiar daca Robin Hood se impaca cu Nottinghamul intr-un cort hightech-ist, iar menestreii isi cuceresc la click sortitele. Departe de mine gandul ca s-ar fi incurcat pe undeva povestile. Ba dimpotriva, elementele parodice ale spoturilor sunt captivante si de la a treia vizionare incolo: cai cu laptop la sa, lire care se sparg in cioburi, domnite cu mobilul sub cosite si alte trucuri scenografice in frame-uri, se destainuie ca mari amatorare de supradoze mbps de la UPC. Copy-ul se deda la rime incrucisate stramb cu sloganul "Simplu.Pentru fiecare", evident pentru cei mai pretentiosi cu bibliografia obligatorie.
Dar pentru ca vorbim de un produs care ar trebui sa simplifice viata prin accesul nelimitat la cunoastere, mi-a cam venit sa rad de sarmanul Robin si gasca lui vesela de proscrisi, transformati peste noapte in telespectatori microbisti. Dintr-odata, pare mai normal ca Robin Hood sa inscrie la poarta raufacatorilor cu un cursor, nu cu o singura sageata atent lustruita.
Povestea alternativa, dar adevarata, a concurentilor de la ClickNet in cursa providerilor de mare viteza, se propulseaza pe aceeasi pista a viselor fara limite din realitatea virtuala. O realitate cu care facem ce avem chef, sau care nu foloseste neaparat la ceva anume. O realitate in care, vorba spotului, poti fi cine vrei, sau poti s-o iei la sanatoasa dupa un scaun cu patru picioare umblatoare. Daca UPC reinventeaza istoria fictiunii, ClickNet introduce publicul intr-o lume complet noua, unde userii prind puteri de supereroi: trec prin pereti, explodeaza fara arsuri sau redevin copii, lucruri fascinante dealtfel pentru privitorul din fata micului ecran. Fie ca le plac visele sau doar ofertele convenabile, userii au de ales intre doi clienti cu campanii provocatoare. Dragi useri, aveti legatura!
Comentarii
iar reclama aia de la clicknet cu pete/scurgeri de culoare am senzatia ca am vazut-o de zeci de ori chiar dc n-o mai vazusem niciodata.
ce plictiseala