Totem Communication a realizat o campanie pentru persoanele din top management

Totem Communication semneaza noua campanie de comunicare Smecta - "Smecta are grija de scaunul tau", continuand colaborarea inceputa in anul 2007 cu Beaufour Ipsen. Campania isi propune reimprospatarea imaginii de marca a produsului, consolidand totodata brand awareness-ul si brand-recall-ul pentru produs. Campania a inceput pe 9 iunie, urmand sa se deruleze pana la finele lunii iulie 2008. Canalele de comunicare utilizate sunt radio-ul, presa si internetul - componenta de media fiind realizata de Spoon Media.

Conceptul creativ este construit pornind de la pluralitatea de sensuri a cuvantului "scaun" in limba romana. "Scaun" are ca sens principal un obiect de mobilier pe care stai, dar desemneaza totodata actul de a merge la toaleta si "pozitia" ocupata la locul de munca. Cheia de decriptare a dezvoltarii pentru print este sloganul propus: "Smecta are grija de scaunul tau", in timp ce pentru radio intonatia vocii si firul naratiunii creeaza jocul de sensuri propus.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related