Opt agentii romanesti pe shortlist la Cannes

Astazi, in cea de-a doua zi a festivalului international de publicitate de la Cannes, a fost afisat shortlist-ul pentru categoriile Direct, Promo, Media, Press, Outdoor si Radio. Romania concureaza la aceste categorii cu lucrari inscrise de opt agentii: Saatchi&Saatchi, McCann Erickson, Leo Burnett, Starcom, Propaganda, Graffiti BBDO, Publicis si Webstyler.

La categoria Direct Lions, McCann a fost nominalizata pentru campania pentru prevenirea violentei domestice "Saving Somebody" la sectiunea "Charities, Public Health & Safety".

Dupa premiul obtinut anul trecut la aceasta competitie, Starcom Media Vest a fost nominalizata din nou la categoria Media (Best Use of Magazines) pentru campania "Find out if you are well", realizata pentru acelasi brand - Avon.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related