YouTube intra intr-o noua etapa a publicitatii pe internet

Ultima idee a site-ului de video sharing YouTube, care are drept scop realizarea de profit, este de a-i lasa pe creatorii continuturilor online sa vanda reclame pe canalele YouTube, potrivit publicatiei electronice Advertising Age. Aceasta masura de a acorda libertate producatorilor profesionisti va creste forta Google in negocierile purtate cu agentiile de publicitate si va atrage, in viitor, chiar mai multi creatori de clipuri video.

Regula este valabila in cazul creatorilor profesionisti de continuturi online, care au deja propria echipa ce se ocupa de vanzari de publicitate. Creatorii profesionisti pot folosi pentru expunere marginile expandabile ale clipurilor video si spatiile special proiectate pentru reclame de pe pagina utilizatorului. Veniturile vor fi impartite intre YouTube si creatorul continutului. YouTube este cel mai mare site de video sharing din lume, cu mai mult de patru miliarde clipuri vizualizate in martie 2008.
Eric Schimdt, CEO-ul gigantului online Google, a declarat recent ca profitabilitatea mai mare a YouTube este prioritatea numarul unu a companiei pentru 2008. Robert Peck, analist la casa de brokeraj Bear Stearns, a estimat veniturile site-ului la aproape 60 milioane de euro, mai putin de 1% din veniturile Google.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related