Dupa doua zile de meciuri dificile, desfasurate pe 7 si 8 iunie, cele mai bune echipe au triumfat la Cupa Agentiilor la Fotbal. Titlul de Agentia Anului a fost obtinut de Papaya, iar pe locurile 2 si 3 s-au clasat, in ordine, ISM Marketing si Metromind. Castigatoarea de anul trecut, McCann Erickson, s-a situat anul acesta pe locul 4. A doua editie a Cupei Agentiilor la Fotbal, eveniment organizat de IQads si oferit de Bergenbier, Gillette, Dorna si Lotto, a transformat din nou terenurile de fotbal din Parcul Crangasi in locul oficial de infruntare a reprezentativelor din Liga I a marcommului.
O competitie mai dura decat cea de anul trecut, cu echipe mai bine pregatite si mai motivate, care au reunit 250 de oameni de publicitate si marketing, a demonstrat ca nu avem de-a face cu o industrie a scutitilor la sport, ci, dimportiva, ca strategia si creativitatea ajuta la fel de mult si pe teren ca si in munca de zi cu zi. Faptul ca oamenii de publicitate au devenit cu succes oameni de fotbal pentru doua zile o dovedesc si cele 210 goluri marcate in peste 950 de minute de fotbal. De asemenea, in ziua finalelor, la numarul special de freestyler tricks, oferit de Lotto, cei participanti s-au intrecut cu succes cu cei 3 experti ai balonului.
Bogdan Vintila, de la ISM Marketing, a inscris 15 goluri pana sa primeasca titlul de Golgheterul competitiei, iar galeria Papaya, care a venit cu un arsenal impresionant pentru a-si sustine echipa, a fost desemnata cea mai infocata galerie, dupa o lupta stransa cu galeria Millenium Communications.
Membrii echipelor clasate pe podium au primit, pe langa Cupa si diplome, premii de la Bergenbier si Gillete, iar cei de pe locul I, suplimentar, carduri VIP de la Lotto si, pentru perfectioanrea asezarii din teren, bilete la meciul Romania – Franta, disputat in toamna.
Pana la editia urmatoare a Cupei, managerii fotbalistilor din agentii pot pregati eventualele transferuri si pot revedea performantele jucatorilor, urmarind materialele disponibile pe blogul competitiei: (finala, poze).
Cupa Agentiilor la Fotbal, editia a doua, este sprijinita de partenerii media 24-FUN, Academia Catavencu, Business Standard, Cotidianul, Money Express si Radio Guerrilla.
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal. IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu.