Prima conferinta New Media din Romania, RoNewMedia, cu invitati de talie internationala, a adunat o serie de profesionisti din industria online romaneasca, specialisti din Europa de Vest si din State, ale caror teme de discutie au gravitat in jurul felului in care canalele digitale pot genera profit.
Motion Vision Communication, cea mai importanta firma de publicitate neconventionala, a fost prezenta la eveniment prin persoana d-lui inginer Marian Costache, seful departamentului R&D Motion Vision Communication.
Marian Costache a sustinut prezentarea "Intersectiile Albastre ale telefonului mobil (Eficienta si Targetarea publicitatii prin Bluetooth)" in cadrul sesiunii "Publicitate Mobila", in care a subliniat faptul ca noile medii de comunicare vor stimula si alte simturi, nu se vor reduce la audio si video.
Prezentarea d-lui Costache a inceput de la faptul ca piata de publicitate pe telefonul mobil e inca o afacere mica. "In 2007 a existat un buget de un miliard de dolari (internetul a facut de 24 de ori mai multi bani). Totusi, avem 3 miliarde de telefoane si doar un miliard de computere".