Ilustrarea zgomotului (sau, in cazul acesta, a lipsei lui) s-a dovedit intotdeauna a fi o incercare creativa majora pentru specialistii din publicitate. Fapt care nu a impiedicat, ci dimpotriva, a motivat echipa Young & Rubicam sa descrie perfect tocmai principalul beneficiu al modelului Hyundai Sonata: "cel mai redus nivel de zgomot din clasa sa".
Solutia creativa a executiilor dezvoltate de Y&R sugereaza vizual sunetul unei strazi pe care se plimba o Sonata, astfel incat publicul sa poata face usor legatura cu principalul avantaj al acestei masini, respectiv silentiozitatea ei absoluta. Campania este alcatuita dintr-o serie de trei print-uri si se va desfasura in perioada mai - iunie 2005.
Hyundai Sonata ofera confortul fizic absolut, lucru la care contribuie toate elementele, dispozitivele si mecanismele masinii, incepand cu suspensiile, motorul si terminand cu scaunele, volanul, amplasarea comenzilor, etc. Menirea lor este una singura: sa confere iubitorilor de automobile o experienta unica, care merge cu mult mai departe decat simplul act de a conduce.