La Cupa Agentiilor, oamenii din publicitate devin oameni de fotbal

Pentru doua zile, pe 7 si 8 iunie, strategia si creativitatea publicitarilor se vor muta la editia a doua a Cupei Agentiilor la Fotbal, un eveniment IQads oferit de Bergenbier, Gillette, Dorna si LOTTO. Meciurile din cadrul competitiei vor avea loc incepand cu ora 11.00 pe terenurile din Parcul Crangasi, loc in care reprezentativele din Liga I a marcomm-ului isi disputa in fiecare an titlul de Agentia Anului.

Competitia se va desfasura si anul acesta in sistem grupe, sferturi, semifinale si finale, pe parcursul celor doua zile ale evenimentului. Inscrierea agentiior in competitie mai este posibila pana in data de 5 iunie, cand formularele completate trebuie sa ajunga la sediul IQads, din Str. General Dimitrie Salmen nr. 20.

"Daca ne gandim mai bine, Cupa Agentiilor este locul unde se dau adevaratele premii ale industriei. Pentru ca, nu-i asa, ca sa bagi mingea in ate, iti trebuie un pitch bun, un portar de Effie, o echipa de Cannes si, in mod evident, o galerie cu Golden Drum.", sustine Marin Preda, coordonatorul proiectului.

Pana la inceperea meciurilor, cei interesati pot intra in atmosfera competitiei pe blogul evenimentului: cupaagentiilor.iqads.ro .

Rezumata in cifre, Cupa va arata astfel: 1 MC, 2 arbitri de centru, 3 terenuri de fotbal, 8 grupe, 32 de echipe participante si 63 de meciuri, insumand peste 1.000 de minute de fotbal jucate. La final, vor fi desemnate primele 3 agentii, precum si premiile speciale, dintre care amintim: goalgetterul competitiei (cunoscut printre participanti ca cel mai Effie jucator) si premiu pentru cel mai frumos gol. La editia de anul trecut, pe podium au urcat McCann Erickson, The Group si MVcom. Catalin "Tepoy" Stan de la MVcom a fost declarat goalgetterul competitiei, cu 20 de goluri inscrise, iar Bogdan Sonea (McCann Erickson), autorul celui mai
frumos gol.

Cupa Agentiilor la Fotbal, editia a doua, este sprijinita de partenerii media 24-FUN, Academia Catavencu, Business Standard, Cotidianul, Money Express si Radio Guerrilla.

IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal. IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu.

Promo - Cupa Agentiilor la Fotbal

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related