Interviu cu Gabriela Lungu (Managing Partner, THE PRACTICE) si Oana Bulexa (Consultant, THE PRACTICE)
Tocmai s-au intors de la Venetia cu trei premii obtinute la Sabre Awards pentru campania de PR "Ziua Barbatului". Au adus acasa, pe langa doua Gold-uri, premiul pentru cea mai buna campanie de PR a anului, Platinum Sabre. Gabriela Lungu si Oana Bulexa, doua femei de succes, ne povestesc cum e sa lucrezi pentru un brand atat de masculin cum e Bergenbier.
IQads: Trei premii la Sabre Awards, dintre care un trofeu Platinum pentru campania "Ziua Barbatului". Mai era ceva de castigat?
Gabriela Lungu: Cu Ziua Barbatului am luat tot ce stiam ca am putea lua si... mai mult decat atat!
Marele premiu - Platinum for Best PR Program of the year este un succes absolut nesperat, ceea ce il face cu atat mai extraordinar! Per total insa, ar mai fi fost cateva premii posibile. In plus fata de cele 2 nominalizari pentru Ziua Barbatului/Bergenbier, am mai avut 3 nominalizari si cu 2 alte campanii (Bucurestiul Respira/ Carpatcement - 2 nominalizari si Luna impotriva obezitatii/ Abbott Laboratories - 1 nominalizare). Totusi, sa nu-l maniem pe Cel de Sus! Suntem mai mult decat fericiti de performanta obtinuta!
Comentarii