Agentia Cohn&Jansen|Ashley & Holmes a realizat campania de imagine pentru Bonus Card de la GarantiBank - cardul de credit care, orice ai cumpara, iti aduce bonus pe care il poti cheltui oricand in magazinele partenere. Campania, avandu-l ca protagonist pe Gyuri Pascu, se desfasoara in perioada 16 mai-26 iunie.
"Pornind de la conceptul ca impreuna cu Bonus Card si avantajele pe care ti le ofera, cumparaturile devin o frenezie ce ia forma unui musical usor suprarealist, campania "Oda Cumparaturilor" vine, nu neaparat cu ceva nou, cat mai degraba cu ceva mai rar utilizat si vazut in publicitatea de pe la noi: abordarea de musical, declinata nu doar in tv, ci si in presa, outdoor, radio sau internet. Si cand spunem "musical" nu ne referim la spoturi cu muzici/jingle-uri/cuplete, pe care le intalnim chiar des, ci la acel tip de musical in care lucrurile se intampla ad-hoc, cand cineva, din senin, incepe sa cante iar cei din jur ii intra in joc. Si pentru a nu risca alunecarea in penibil sau desuet, tonul e asumat autoironic, exprimat in variate forme: de la scena in care personajul principal clameaza cat de mult ii plac lui cumparaturile (un "atribut" mai degraba feminin), pana la combinatiile neasteptate de obiecte, alese nu doar pentru a exprima marea varietate a produselor "achizitionabile" cu Bonus Card, cat mai ales pentru a crea o anume doza de umor al contrastelor" spune Harald" Andrei Ignat - Senior Copywriter, Cohn&Jansen|Ashley&Holmes.