Cinci agentii romanesti se afla pe shortlist la New York Festivals

Agentiile McCann Erickson, Publicis, Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi si Leo Burnett si-au anuntat prezenta pe lista scurta la editia cu numarul 51 a competitiei New York Festivals. Potrivit reprezentantilor agentiilor, Leo Burnett participa in categoria "Professional Services" cu spotul tv "Masajul" pentru e-Jobs, iar Graffiti BBDO are doua campanii finaliste in sectiunea print, este vorba despre campania "Urban Culture" pentru Mountain Dew (in categoria Beverages Non Alcoholic) si campania "Streets Signs" pentru Feige Business Advisors, companie germana specialista in recrutari si resurse umane (in categoria Professional Services).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related