TBWA/MERLIN a realizat o campanie integrata de comunicare pentru Beko

Beko a demarat campania integrata de comunicare "Solutii ingenioase de la Beko" care lanseaza doua noi produse electrocasnice cu functii unice pe piata din Romania: frigiderul cu inregistrare vocala si masina de spalat cu functie speciala de indepartare a parului de animale.

Campania promoveaza beneficiile noilor produse, subliniind in egala masura valorile brandului Beko: inovatie si adaptare la un stil de viata din ce in ce mai sofisticat, in care multifunctionalitatea devine o tendinta tot mai evidenta. Noua campanie este o continuare a directiei de comunicare inceputa de Beko in 2005, al carui mesaj cheie a pus accent pe adaptarea tehnologiei prin functii speciale la exigentele in materie de siguranta si igiena ale tinerilor parinti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related