Next Advertising remixeaza in premiera melodii celebre in trei videoclipuri pentru noul brand de ferestre termoizolante QFort al companiei Casa Noastra. Mergand pe ideea de rezistenta in timp, au fost alese cateva slagare consacrate pe care oricine sa le re-asculte cu placere.
"Intrucat mesajul campaniei este "Ferestre QFort, proiectate sa reziste", executiile merg pe ideea de repetitie. Accidental sau nu, poti deschide o fereastra sau o usa QFort de nenumarate ori fara sa o strici. Spoturile prezinta videoclipuri ale unor melodii cunoscute in care - culmea coincidentei! - imaginile in care se deschide sau se loveste fereastra ajung sa se repete din cauza unei defectiuni tehnice. Spoturile sunt videoclipuri noi ale unor melodii cunoscute: balada rock "Mi-e tare dor de tine" a lui Compact, piesa populara "Frumoasa-i vecina noastra" cantata de Tiberiu Ceia si cunoscuta romanta "Deschide, deschide fereastra" intr-o interpretare noua.
Comentarii
cum dracu ati putut scoate mizeria asta?!?!??!?!?
Da, ideea este foarte bine fondata si pertinenta. Pana acum am gasit pe piata numai ferestre si usi care rezistau la cel mult 500 de inchideri si deschideri, astea de la QFort au aparut ca o mana cereasca. Ce porcarie!
Pe langa faptul ca departamentul de creatie a fost egal cu 0 si client service-ul a fost la pamant. Cu taranismele astea poate o sa atinga doar oamenii din varful muntelui. Si in mod sigur ei nu or sa-si puna termopane la casele din chirpici. Si inca ceva nu inteleg. Ce oameni are in departamentul de marketing Casa Noastra? Ideea ar fi putut fi refuzata, nu cred ca le-a bagat-o cineva pe gat. Dar cum a fost acceptata, cred ca nivelul de gandire de la ei din departament nu il depaseste pe cel al unui "taran cu 4 clase".
Numai bine.
Un lucru e cert: bune, rele cum or fi reclamele astea, v-ati pierdut timpul fraierilor sa le faceti notorietate si v-ati stropsit si umplut de venin tastaturile.
Bravo Next. Sunt memorabile reclamele.
Personal, si cred ca nu este doar pararea mea, vreau sa vad reclame destepte la televizor.
Lumea tinde sa evolueze, ne mai plac si lucrurile simple uneori ce-i drept. Totusi, daca te pun sa alegi intre o masina din anul 1980 si una de anul asta, care e mai solida, mai confortabila si mai sigura... ce ai alege? Si, ok, puteau sa faca reclama simpla si concisa, dar puteau sa nu o faca atat de enervanta, putea sa aiba si o realizare ceva mai eleborata. E bine ca nu au filmat-o cu telefonul totusi.
Am zis si mai devreme, eu vreau sa vad reclame inteligente la televizor.
ah, sau voi 2 sunteti echipa care a facut campania asta "exemplara".
florin, nici n-are rost sa dai atatea explicatii, pana la urma fiecare crede ce-l ajuta.
in cazul celor 2, este evident ca ie oamenii proshti si invidioshi pe succesul lor, pe succesul next-ului ...
:)))))))
Smaranda, in afara de faptul ca ne-ai spus ca ar trebui sa ne vedem de treaba noastra nu ai mai spus nimic inteligent. As fi curios sa aflu care sunt argumentele tale cu care sustii ca spoturile astea sunt bune. Oricum, subiectivismul tau a depasit cu mult granitele discutiei initiale. Si eu as putea face nenumarate presupuneri despre personalitatea ta, sau locul tau de munca. Dar nu ma intereseaza. Din punctul meu de vedere poti sa fii si dansatoare la cabaret. Daca spui ceva pertinent as putea sa fiu de acord cu tine.
Adi, o dam in copilarii si nu are rost, stii foarte bine la ce m-am referit.
Ciao!
la cati clabuci ati facut la gura parca erati cai impuscati, zau.
ca asa ceva nu se face in industria asta daca sunteti profi
iar executiile sunt blana pe un insight inexistent
forza!
Si ca sa raspund la intrebare anterioara: Nu sunt angajatul niciunei agentii, fac parte din departamentul de publicitate si marketing al unei companii. Unul dintre oamenii care au pretentia sa primeasca o dee buna pentru brieful trimis agentiei.
Boodoo, interesant ca ai adus aminte de Aplast. Sa asteptam sa lanseze si ei spotul tv si poate, atunci, o sa facem o paralela intre directia in care merg ei si directia in care merge Casa Noastra.
io am iesit din adv , lucrez la un mk dep al unei firme, n'are importanta:)
m-a surprins incapatanarea CS-ului neexperimentat de a sustine niste executii penibile...
"nu sunteti in target" ar spune:))
dar carui target se adreseaza magnificele capodopere?
eu doresc sa prinda multe effie-uri ...
dar unde e fratzioare gramul ala de creativitate care e musai ?
ce brief a stat la baza acestor executii?
nu vad niciun beneficiu clar comunicat, ca asta cu inchisu si deschisu, hai sa fim seriosi..
la fel mergea si fereastra cu geam, are geam, are geam.
dpdv tehnic repetitia respecta se vrea fakatoare de memorabilitate, poate chiar reuseste, dar nu cred ca va vinde.
pana una alta, succese pe linie le doresc tuturor celor implicati.
Nu vreau sa tin lectii de marketing, nu sunt in masura sa fac asta, dar trebuie sa existe un anumit nivel de cultura in comunicare. Consumatorul devine din ce in ce mai inteligent, astfel ca, misiunea de a te apropia de inima si mintea sa devine tot mai complicata. Nu poti sa le mai spui: Uite, iti vand un produs special, pentru un copil special.
Consumatorii nu sunt nici prosti, nici retarzi. Daca nu ii respecti, nici ei nu te vor respecta.
eu apreciez reclamele pentru ca 1 m-au facut sa tin minte brandul si 2 pentru ca oricine cred ca isi doreste sa achizitioneze un lucru rezistent, fie ca e vorba de masina, casa sau pix iar reclamele transmit acest lucru, ca ferestrele lor sunt rezistente. de aici si pana la a cumpara este cale lunga. tocmai ce mi-am pus de la rehau si o sa ma conving in timp daca am facut alegerea buna. insa am prieteni care s-au plans de calitatea ferestrelor, nu erau vreun brand, ca dupa 3 luni au ramas cu manerele in mana sau ca suiera vantul ca nu sunt ermetizate.
dpdv marketing daca aceste reclame sunt corecte sau nu nu stiu sa apreciez. mai am multe de invatat in acest domeniu. insa ca simplu telespectator pot spune ca nu m-am simtit luat de prost. fiecare spot in parte mi s-a parut o gluma buna, iar realizarea, cred ca s-a vrut de fapt mai mult un videoclip muzical decat un spot TV. repetitia de final intr-adevar poate deveni enervanta.
in industria asta singura problema in comunicare era ca toti producatorii, fie ei mai maricei sau garajisti, nu au vandut ferestre x, ci termopane Rehau, Gealan, etc, adica si-au asociat produsul cu numele profilului folosit (care a castigat exponential awareness), astfel s-au trezit domnii producatori ca nu exista branduri de ferestre ci numai branduri de profile.
revenind la executiile invocate reteta e f simpla.
s-a lucrat ca la mestesugari, ca in agentii de 2 oameni.
nimic nu e coerent, nimic nu e bazat pe ceva.
probabil nu s-a auzit de vreun diferentiator, de obiective/beneficii de comunicat.
si dreptate mare ai cand spui ca mk e mai mult decat vinovat.
nu putem vorbi ca executiile rup clutterul comunicarii pe ferestre pentru ca el nu exista:))
veka au mai incercat niste spoturi modeste, dar care aveau beneficii realiste de comunicat: izolatie fonica & termica.
pe langa astea consumatorii sunt innebuniti de nr de camere pe care le au ferestrele, lucru care ar fi trebuit sa dea de gandit creativilor, putaeu sa demoleze mitul asta tembel al camerelor din ferestre.
nu conteaza daca transmiti aceleasi lucruri, daca o faci creativ si cu un mesaj puternic , toti vor retine, dar asta e.
mult succes tuturor!
Si da, poate-ti trebuie tamplarie rezistenta, caci cu banii stransi din spalat parbrize nu-ti iei prea curand alt set de termopane... iti recomand Qfort. rezitente, rezistente, rezistente... :)))))))
Oricum, atat agentia, cat si marketingul, s-a gandit, in cazul asta, sa foloseasca un beneficiu oferit de orice fereastra: posibilitatea deschiderii. N-ai cum sa iesi in evidenta cu argumentul asta. Singura chestie care mai salveaza spoturile este repetitia aia enervanta. Care este un truc de marketing vechi de cand lumea si pamantul. Daca ar fi existat geamuri termopan la inceputul anilor 1900, asa ar fi aratat primele spoturi de promovare. Impresia asta prafuita mi-o lasa mie.
Cristi, esti amuzant, dar hai sa nu fim chiar atat de subiectivi. Sa nu mai criticam omul, ci ideea.
pe mine m-a socat acest cristian care a cam depasit masura.
nu e funny sa arunci cu asemenea vorbe, daca e vreo vendeta personala, rezolvati-o fratilor pe alte meleaguri.
nu e normal.
hai sa revenim la comentarii pertinente, urbane, etc
multumim pentru intelegere.