Una din cele mai prestigioase competitii de PR, SABRE Awards, si-a decernat azi-noapte castigatorii. Agentia GMP PR vine acasa cu 2 premii la categoriile Community Relations si Publicity Stunt pentru campaniile Zidul Indiferentei si De ce iubim Bucurestiul.
Zidul Indiferentei, campanie realizata pentru Fundatia Sensiblu, a inclus amplasarea unui zid in Piata Universitatii pe care au fost mentionate femeile ucise de sot, tata sau fiu in Bucuresti. Scopul campaniei a fost sensibilizarea romanilor la violentele petrecute in familie. Campania a fulminat cu un gest simbolic, daramarea zidului ca o promisiune de renuntare definitiva la indiferenta.
Zidul Indiferentei a castigat Gold Sabre la categoria Evenimente - Publicity Stunt unde a concurat cu Tempo PR, care a inscris Bradul Millennium, dar si cu Porter Novelli Olanda si Weber Shandwick Marea Britanie.
Campania sociala De ce iubim Bucurestiul realizata pentru Apa Nova a avut ca scop implicarea emotionala a locuitorilor orasului in viata acestuia. Aceasta campanie a fost nominalizata la categoria Community Relations, alaturi de agentii mari ca de ex. Weber Shandwick Scotia si Porter Novelli Arabia Saudita.