Buzz cu Serban Alexandrescu (Creative Director, Headvertising)
IQads:Ti s-au parut corecte rezultatele de anul acesta de la EFFIE?
Serban Alexandrescu: Effie a dat 42 de premii, deci a ajuns un fel de mic monstru. Cu siguranta ca multe din premii au fost meritate, cu siguranta ca au fost si "premii" care au uzurpat (mult sau putin) cazuri probabil mai valoroase. Deci nu putem vorbi en-gros de Effies '08 ci doar "cu amanuntul".
Daca va refereati la marele castigator, cred ca Timisoreana merita sa castige ceva "mare", insa mai cred si ca a beneficiat de un imens capital de simpatie capatat dupa editia trecuta a festivalului, cand a pierdut in fata marcii pe care o invinsese in piata. Si de aceea cred ca in cazul ei a functionat si o "compensatie reparatorie".
Comentarii
sunt curios care sunt argumntele voastre pentru ca acest case sa fi fost trecut in lansari.
Ing este lider autoritar pe asigurari de viata si un nume cu mare notorietate. So, care a fost aportul head in afara de a cheltui un buget urias?
Sper ca nu argumentul" am facut educatie" ca e jenant.nimeni nu stie care sunt diferentele intre pilonul 2 si pilonul trei...
serban, tot respectul pentru tine, dar uneori un pic de modestie si de lipsa de infatuare fac bine la brandul personal
In alta oride de idei, nu Head a investit banii, cei mai multi fiind Investiti de Zenith Media. Despre ROI, povestim intr-un episod viitor.
FYI cel mai mare buget de promovare pe "pensii obligatorii pilonnul 2" a fost investit de catre BCR fond de pensii...
de bine!
floricel